Veelgestelde vragen

Severs Automotive is een jong en modern autobedrijf, gestart in mei 2025. Op deze FAQ-pagina vindt u snel en duidelijk antwoord op veelgestelde vragen. Zo helpen wij u met vertrouwen en gemak op weg. Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder.

Kunnen alle merken en modellen bij Severs Automotive terecht?

Zeker, wij zijn gespecialiseerd in Volkswagen, Audi, Porsche, Skoda, Mercedes, BMW en MINI maar onderhouden en repareren ook alle andere merken en modellen.

Blijft mijn fabrieksgarantie behouden bij onderhoud door Severs Automotive?

Ja, wij werken volgens de richtlijnen van de fabrikant en gebruiken originele of gelijkwaardige onderdelen. Wij noteren de uitgevoerde werkzaamheden in de originele systemen van de fabrikant waardoor uw fabrieksgarantie volledig behouden blijft.

Werkt Severs Automotive volgens fabrieksrichtlijnen?

Ja, wij onderhouden en repareren auto’s altijd volgens de officiële onderhoudsschema’s en specificaties van de fabrikant en wij noteren de uitgevoerde werkzaamheden in de originele systemen van de fabrikant.

Gebruikt Severs Automotive originele onderdelen?

Onze monteurs werken uitsluitend met onderdelen die passen bij uw merk en model. U heeft de keuze tussen originele merkonderdelen of hoogwaardige onderdelen van gelijkwaardige kwaliteit, zoals die van Bosch. Zo bent u altijd verzekerd van betrouwbare kwaliteit én de mogelijkheid om te kiezen wat het beste bij uw wensen en budget past.

Ik heb een leaseauto. Kan ik voor onderhoud bij jullie terecht?

Ja, met uw leaseauto bent u van harte welkom bij Severs Automotive. Wij werken samen met alle leasemaatschappijen, met uitzondering van Alphabet en Van Mossel. Tijdens het onderhoud bieden wij u de mogelijkheid tot vervangend vervoer of de optie om door te werken in een van onze comfortabele, afgesloten werkplekken.

Biedt Severs Automotive ook bandenopslag aan?

Ja, wij bieden de mogelijkheid om uw zomer- en winterbanden bij ons op te slaan. Klik hier voor meer informatie en de bijbehorende kosten. 

Wat als mijn winter- of zomerbanden elders in opslag liggen?

Geen probleem! Wij halen uw banden gratis voor u op bij de externe opslaglocatie. Nadat u ons toestemming hebt gegeven om ze op te halen, zorgen wij met onze kosteloze ophaalservice dat uw banden veilig en snel naar onze eigen opslag worden gebracht. Zo hoeft u zelf niets te regelen en bent u verzekerd van gemak en service.

Is vervangend vervoer beschikbaar tijdens het onderhoud?

Ja, wij bieden vervangend vervoer wanneer gewenst. Hier zijn wel kosten aan verbonden, maar wij laten u altijd vooraf weten wat deze bedragen. Of u kunt kosteloos gebruik maken van onze elektrische leenfiets. U regelt een huurauto of een leenfiets eenvoudig vooraf bij het maken van de afspraak.

Hoe snel kan ik terecht voor een onderhoudsbeurt?

Dankzij onze efficiënte planning kunnen we vaak binnen een week een afspraak inplannen.

Bieden jullie ook pechhulp aan?

Ja. U kunt bij ons direct de Bosch Car Service Pechhulp afsluiten. Zo bent u 24/7 verzekerd van betrouwbare hulp bij pech, waar u ook bent. Klik hier voor meer informatie. 

Hoe kan ik een onderhoudsafspraak maken?

Dat kan eenvoudig via onze online werkplaatsplanner of telefonisch via 0348 – 342 147

Maak direct een werkplaatsafspraak

Heeft uw auto onderhoud of reparatie nodig? Plan eenvoudig online een werkplaatsafspraak bij Severs Automotive en wij zorgen dat uw auto weer in topconditie de weg op gaat.

Pechhulp Severs Automotive Woerden